جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۰۹:۵۴

برخورد دو کشتی نفتکش در آب‎های ژاپن

باشگاه خبری فراساحل: دو فروند کشتی نفتکش در آب‎های ژاپن با یکدیگر برخورد کردند. رسانه‎های محلی ژاپن خبر دادند که روز یکشنبه (17 مرداد 95) دو فروند کشتی نفتکش در آبهای این کشور با یکدیگر برخورد کرده‌اند که این حادثه منجر به زیرآب رفتن بخشی از یکی از کشتی‌ها شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین تایمز، کشتی Eastern Phoenix تحت پرچم پاناما، و کشتیKeihin Maru 8 ژاپن روز یکشنبه در نزدیکی بندر Kehin و در فاصله‌ای کمتر از دو مایل دریایی از ساحل با یکدیگر برخورد کردند.


کشتی حمل محمولات نفتی فونیکس در این حادثه آسیب کمی دید و بدون مشکل جدی روی آب باقی ماند. اما کشتی Keihin Maru 8 که از قسمت جلو و سمت چپ مورد برخورد قرار گرفته بود به دلیل ورود آب بخشی از آن به زیر آب رفت. در جریان این حادثه تمامی خدمه هر دو کشتی به سرعت تخلیه شدند و هیچگونه گزارشی مبنی بر آسیب جانی گزارش نشده است. با این وجود، نشت نفت در آب‎های این منطقه گزارش شده است. مقام‌های محلی تیم‌های امداد و نجات را به منطقه اعزام کرده‌اند.



  کد خبر : 2114
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :